Pomoc FAQ

FAQ – Często zadawane pytania:

 

1.     Czy bezpiecznie jest u nas dokonywać zakupu on-line?

W celu zapewnienia swoim klientom jak największego bezpieczeństwa transakcji korzystamy z usług renomowanych banków internetowych oraz Serwisu Transakcyjnego PŁATNOSCI.PL.

 

W momencie złożenia zamówienia zostaniecie przeniesieni na strony Serwisu Transakcyjnego lub banku. Informacje o transakcji przekazywane są w bezpiecznym połączeniu SSL bezpośrednio do banku lub Serwisu Transakcyjnego i nie są udostępniane ani do wiadomości naszego Serwisu, ani do wiadomości Organizatorów Przygód.

 

2.     Jak dokonać zakupu on-line?

Nasz serwis oparty jest na mechanizmie koszyka, do którego należy dodać wybraną przygodę. W koszyku zawsze można zmienić zawartość zamówienia. Następnie należy wcisnąć przycisk "Złóż zamówienie " i postępować według wyświetlanych wskazówek.

 

Jeżeli jesteś po raz pierwszy i nie posiadasz loginu i hasła to kliknij na napisie Załóż konto" aby dokonać rejestracji. Po rejestracji otrzymasz email z potwierdzający rejestrację i Twoje dane. Prosimy o sprawdzenie ich poprawności. Zmian w parametrach swojego konta jak np. zmiany nr telefonu możesz dokonać na stronie "Twoje konto" (przycisk w górnej części ekranu).

 

Teraz możesz spokojnie przejść do koszyka i realizować zamówienie klikając na przycisk „Złóż zamówienie” a w polu "Uwagi do zamówienia" możesz wpisać wszystkie dodatkowe informacje, bądź dedykację dla osoby, której chcesz zrobić prezent.

 

Twoje zamówienie trafia do nas i od tego momentu czeka ono w kolejce na realizację i Twoją płatność. Na twój email zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia wraz z kompletną listą zamówionych przez Ciebie towarów.

 

3.     Dlaczego niektóre przygody różnią się cenami w zależności od lokalizacji?

Staramy się współpracować z organizatorami przygód na terenie całej Polski, dlatego też oferty różnych organizatorów mogą się nieznacznie różnić od siebie, co wpływa na koszt ich organizacji. Na przykład różne szkoły jazdy używają w swoich szkoleniach różnych aut itp. Staramy się dołożyć wszelkich starań, aby poszczególne atrakcje były opisane szczegółowo i zawierały wszelkie niezbędne informacje umożliwiające podjęcie decyzji.

 

4.     Bilet do Przygody ma być prezentem, czy mogę wpisać życzenia?

Tak, masz kilka możliwości jak to zrobić:

1.     Jeżeli chcesz zrobić prezent już dzisiaj, to skorzystaj z opcji „drukuj prezent”, znajdującej się na karcie każdej Przygody. Po naciśnięciu tego przycisku pojawi się zapowiedź przygody, możesz tam wpisać dedykację lub życzenia a następnie wydrukować ją i prezent gotowy. Jeżeli masz drukarkę PDF, możesz też zapisać zapowiedź przygody jako PDF i przesłać ją mailem. Jak już ud Ci się niespodzianka,  masz jeszcze 7 dni na dokonanie płatności, abyśmy przesłali oryginał Biletu do Przygody,

2.     W trakcie składania zamówienia, możesz w polu uwagi wpisać dedykację lub życzenia,

3.     Możesz też przesłać nam mailem dedykację lub życzenia, odpowiadając na email potwierdzający złożenie zamówienia.

 

5.     Co otrzymam w kopercie?

Koperta, którą otrzymacie będzie zawierać:

- Indywidualny Bilet do Przygody upoważniający Uczestnika Przygody do wzięcia udziału w przygodzie,.

- Opis przygody, zdjęcie wraz z dedykacją lub życzeniami.

 

6.     Czy muszę zarezerwować na wstępie datę przygody?

Nie, nasze Bilety do Przygody są ważne przez 12 miesięcy, aby dać możliwość wyboru najlepszego terminu do realizacji.

 

7.     Dostałem Bilet do Przygody, jak dokonuję rezerwacji?

Zerknij na drugą stronę otrzymanego Biletu, jest tam informacja o tym jak dokonuje się rezerwacji, ale przede wszystkim powinieneś zapoznać się z Warunkami Korzystania z Biletów. Pełne informacje dotyczące organizatora Przygody znajdują się na dołączonej ulotce informacyjnej opisującej Przygodę.

 

8.     Czy mogę wymienić mój Bilet do Przygody na inny?

Tak, Twój Bilet może być wymieniony na Bilet do innej Przygody o takiej samej wartości. Niestety wymiana będzie obciążona opłatą administracyjną w wysokości 25zł. Jeżeli wartość nowej Przygody jest wyższa od dotychczasowej, należy dopłacić różnicę razem z opłatą administracyjną.

Jeżeli natomiast wartość nowego Biletu jest niższa od wymienianego, pozostała kwota pomniejszona o opłatę administracyjną, zostanie zaliczona na Twoje konto i otrzymasz mailem bon do wykorzystana przy następnym zakupie. Prosimy pamiętać, że wymienione Bilety nie podlegają dalszym wymianom ani zwrotom.

Więcej informacji znajdziesz w Warunkach Korzystania z Biletów.

 

9.     Czy mogę zwrócić mój Bilet do Przygody?

Oczywiście, masz prawo do zwrotu każdego zakupionego u nas Biletu w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Niestety, ale związane jest to z opłatą administracyjną w wysokości 25zł na pokrycie naszych kosztów, którą potrącimy z wypłacanej kwoty.

 

10.  Ciągle nie wiesz co wybrać?

To nie problem, zawsze możecie wysłać do nas email z pytaniem, lub zadzwonić, a z przyjemnością pomożemy Wam w podjęciu właściwej decyzji.

 

11. Oferujemy różne sposoby dostawy w zależności od Państwa potrzeb.

Odbiór osobisty - 1 h od momenty złożenia zamówienia. Wybrany prezent można odebrać w Piasecznie na ulicy Zaleśnej 1J 05-502 Piaseczno ( nasze biuro) w godzinach 9:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku.

Kurier - 1-2 dni robocze od momenty opłaty za wybrany prezent.

Poczta Polska - 3 dni robocze od momenty opłaty za wybrany prezent.

 

12. Jak długo prezent jest ważny?

Każdy nasz bilet do przygody oraz karty podarunkowe ważne są 12 miesięcy od momentu wysłania opłacenia zamówienia.

 

Pozdrawiam,

Mariusz Włoczkowski

ŻycieToPrzygoda.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel